Iwona, w co zainwestować na początku swojej drogi? Iwona, gdzie szukać klientów? Iwona, czy ten zawód jest na pewno dla mnie? Jak Ty to robisz, że organizujesz tyle wesel rocznie, a do tego masz czas na inne aktywności?


„Wydarzenie na które czekała cała branża ślubna!!!

23 LISTOPADA 2019 w Hotelu Wieniawa odbyła się oficjalna premiera książki Iwony Przybojewskiej
„Wedding Planner na Starcie” – lektury obowiązkowej dla wszystkich osób związanych z branżą ślubną i eventową. W wydarzeniu wzięli udział zarówno młodzi Wedding Plannerzy jak i doświadczone już osoby z sektora HoReCa. Kulminacyjnym punktem wydarzenia był wywiad przeprowadzony z autorką przez fenomenlanego Michała Zacharka oraz sesja pytań od publiczności. Gratulacji, wzruszeń i niespodzianek nie było końca. Nie zabrakło również podziękowań dla patronów książki, a ten objęli m.in. WSTIH w Gdańsku, Joanna Ceplin i Sheraton Sopot. Reportaż zdjęciowy wykonał: Zbyszek Misztela.”


Piszą tak o premierze w magazynie Prestiż Trójmiasto.

Powyższe pytania to wielokrotnie pojawiające się pytania od mojej społeczności. Sumiennie na nie odpowiadałam, osobiście, w mediach społecznościowych i na transmisjach online. Pewnego dnia postanowiłam jednak zebrać wszystko w całość i dać odpowiedzi w jednym miejscu. Postanowiłam napisać pierwszą w Polsce książkę, która nie będzie pokazywała tego jak organizować wesela, ale to jak skutecznie zarządzać tym biznesem oraz to jak oferować swoim klientom usługi na najwyższym poziomie! Chciałam aby książka w możliwie najlepszy sposób pokazała osobom aspirującym na to stanowisko jak wyglądają kulisy zawodu i branży ślubno-eventowej.


www.weddingplannernastarcie.pl

Niektórzy po lekturze twierdzą, że czuli jakbym przez moment zniechęcała do tego by iść tą drogą. Nigdy nie miałam takiego zamiaru! Ale na pewno chciałam opowiedzieć w szczegółach o tej specyficznej branży, pokazać jego zaplecze i powiedzieć wprost o tym jak robić biznes, który większość osób zna tylko z telewizji, a dla mnie stał się ostatecznie wymarzonym stylem życia.

Dziś cieszę się jak dziecko, że ta książka ujrzała światło dzienne! Cieszę się podwójnie gdy otrzymuję od Was opinie i ważne lekcje po jej zakończeniu! To, że książka jest doskonałą pozycją dla osób będących na starcie wiem doskonale, to że będzie pomagać tym z większym doświadczeniem w branży ślubnej, domyślałam się 😉 Ale gdy dostaję wiadomości od osób, które są nijak związane z naszą branżą, ale sięgnęły po nią z czystej sympatii do mojej osoby to skaczę w kosmos! Słyszę, że pomaga usystematyzować wiedzę, osobom ze świata freelancu, tym co pracują w domu oraz tym co chcą zmienić coś w swoim biznesie i pragną zainspirować się inną branżą! Są nawet osoby, które postanowiły po jej przeczytaniu, że zastanowią się nad dotychczasową ścieżką kariery! Dziękuję, że się ze mną tym dzielicie!
p.s. Pamiętaj, że jak wstawiasz zdjęcie z książką użyj hasztagu #weddingplannernastarcie tylko wtedy będę mogła to zobaczyć 🙂

Książka „Wedding Planner na Starcie” w domu czytelniczki.

W książce znajdziesz również bardzo wartościowe wywiady! Przeprowadziłam je z osobami, które podziwiam w tym co robią, a jednocześnie wiedziałam, że i czytelnik wyciągnie z nich wielką wartość!

Zaprosiłam do rozmowy: Małgorzatę Więcek – manager gastronomii, a jednocześnie nauczyciela przedmiotów hotelarsko-gastronomicznych, Krzysztofa Krzemińskiego – Dj’a Jegomość, ściśle związanego z branżą ślubną, a jednocześnie z marketingiem i PR’em oraz Katarzynę Klimczuką-Burchacką i Marcina Burchackiego przedsiębiorców z ogromnym doświadczeniem w branży usługowej, a jednocześnie parę, która zdecydowała się na zatrudnienie Wedding Plannera!

Nie wiem jak Ty, ale ja mam tak, że bardzo często uczę się od zupełnie przypadkiem spotkanych osób, być może i Ciebie to spotka po lekturze wywiadów!

Na zdjęciu razem z: Katarzyną Klimczuk-Burchacką i Marcinem Burchackim
na premierze książki „Wedding Planner na Starcie”

Z nieobecnym na premierze ;), ale zawsze wspierającym Dj Jegomość, po prawej stronie prowadzący premierę Michał Zacharek.

Razem z Małgorzatą Więcek i Elżbietą Kałuską na premierze książki.

Na stronie www.weddingplannernastarcie.pl możecie dokładnie zapoznać się, z wnętrzem książki oraz wszystkimi rozdziałami jakie w niej zawarłam. Na stronie zobaczysz też co inni mówią gdy są już po jej lekturze! Poniżej jedna opinia i to uwaga! Od mężczyzny! Tak, tak oni też czytaj moją książkę! Dziękuję <3


Jeśli się uczyć, to od najlepszych! Doceniam szczególnie ten poradnik, gdyż Iwona dzieli się częścią swojego życia. Znajdziesz w nim przede wszystkim wskazówki oraz motywatory do pracy nad własnym rozwojem, rozwojem swojego biznesu oraz esencję wiedzy eksperckiej, zdobytą przez wiele lat praktycznej pracy. W zasadzie każda teza, zanim zostanie postawiona, zostaje przedstawiona i uzasadniona konkretnym przykładem, płynącym z bezcennego doświadczenia autorki. Polecam ją zarówno osobom zainteresowanym zawodem, jak i pracownikom branży HoReCa: managerom gastronomii i szefom kuchni. Dzięki tej książce poznają jakże cenne spojrzenie z nieco innej perspektywy: organizacyjnej.
Krzysztof Rybacki, 
współzałożyciel Profit Solutions

Uwielbiam doświadczać nowych rzeczy i uwierz mi, że wydanie własnej książki to wydarzenie nie do opisania! Dziś też czuję, że jest to początek jakiejś kolejnej historii! Jeszcze nie wiem jakiej, ale tak czuję 😉

Za wartość merytoryczną byłam naturalnie odpowiedzialna ja. Jednak za okładkę już dwie wyjątkowe kobiety, którym po raz pierwszy zaufałam już wiele lat temu. Po raz kolejny stanęły na wysokości zadania! Zdjęcie w tej bardzo „nieślubnej” pozycji wykonała Agnieszka Potocka natomiast projektem okładki zajęła się Weronika Zawiślak z firmy ZinkStudio.
Dziękuję Wam za to poczucie jakości, estetyki oraz Waszą cierpliwość!

Jeśli nie masz jeszcze swojego egzemplarza wejdź tu: Odbierz książkę.

Z projektantką okładki Weroniką Zawiślak.

Książka „Wedding Planner na Starcie” miała swoją premierę 23 listopada 2019 roku w Pałacu Wieniawa. Wydarzenie o charakterze biznesowo-eventowym, ale dla mnie poniekąd bardzo osobiste. Jakiekolwiek by nie było, z pewnością nie miałoby miejsca gdyby nie pojawiło się na nim tak wiele zaangażowanych osób w jego realizację! Opowiadałam na samej premierze (tu możesz obejrzeć retransmisję) dlaczego zdecydowałam się na to aby oddać w inne ręce organizację całego eventu! Z perspektywy czasu przyznam, że to była jedna z lepszych decyzji jaką podjęłam w tym roku! To tylko dzięki temu, że miałam przy sobie tak wspaniałe osoby mogłam w całości oddać się przybyłym gościom oraz bez stresu wejść na scenę! Nie znam słów, którymi mogłabym wyrazić swoją wdzięczność za Waszą pomoc, energię, pomysły, uśmiech, wsparcie, dobre słowo i zaufanie!

Agnieszka Kopańska, Paulina Kosior, Kamila Grycaj – mój Team organizacyjny <3
P.S. Team zapowiedział, że premiera drugiej książki nie może odbyć się bez nich 🙂

Tak ważne jest w życiu to, kim się otaczasz. Nie poddawaj tego przypadkowi!

Iwona Przybojewska

(od lewe) Jarek Rutkowski (VIDEO,) Paulina Kosior (Organizator), Zbyszek Misztela (FOTO), Łukasz Musielak (WINO), Kamila Grycaj (Organizator), Małgorzata Chwastyk
(Event Staff), Agnieszka Kopańska (Organizator), Karolina Sobota
(Event Staff), Sylwia Szymańska (włosy – MoHair), Emilia Zielińska (Make up – Wyspa Piękna), Katarzyna Zarzeczka (Event Staff)
Premiera odbyła się w Hotelu Pałac Wieniawa SPA w Rekowie Górnym

Być może zastanawiasz się dlaczego było ono dla mnie wydarzeniem osobistym. Prawdopodobnie nigdy wcześniej nie pojawiło się w jednym czasie, w jednym miejscu tyle dla mnie ważnych osób! Osób, które mi kibicują, wspierają, pomagają i dzielą szczęście! W jednym czasie mogłam przebywać z rodziną, przyjaciółmi, współpracownikami, klientami, kursantami i osobami, które kiedyś postanowiły mi zaufać i są czytelnikami mojego bloga, moich postów, a teraz już książki.

Zdjęcie grupowe na premierze książki „Wedding Planner na Starcie”
Powtórzę: „Tak ważne jest to, kim się otaczamy!”

Coś Ci zdradzę! Tego dnia miałam obawę, że przed tak wieloma ważnymi ludźmi nie będę w stanie wymówić słowa! Ale o to by poszło mi lepiej i w miłej atmosferze zadbał fenomenalny Michał Zacharek oraz Maciej Kowalski z The Dream Team 🙂 Michał w pierwszej kolejności przeprowadził ze mną wywiad, zadając podchwytliwe pytania, niczym sam Kuba Wojewódzki! A następnie we współpracy z publicznością przeprowadził sesję pytań i odpowiedzi.

Jeśli nie masz jeszcze swojego egzemplarza wejdź tu: Odbierz książkę.

Jak na branżę ślubną przystało, to wydarzenie nie mogło się odbyć bez uroczystego krojenia tortu oraz lampki prosecco!

Dokładnie tak jak wyżej! Toastów, wzruszeń, przemówień, gratulacji i podziękowań nie było końca!

Nie mogło na tym wydarzeniu zabraknąć również osób z branży! <3

To był dzień, który zapamiętam na zawsze!

Chcesz jeszcze więcej z tego wydarzenia!? Skomentuj post poniżej (koniecznie na blogu!) do 12.12.2019, a wyślę Tobie specjalny link z materiałem, który nie będzie dostępny dla wszystkich!

p.s. Co masz napisać? Napisz coś od siebie!


Przypominam, że jeśli będziecie chcieli udostępniać zdjęcia dalej pamiętajcie o prawach autorskich i wskażcie autora zdjęcia, a jest nim Zbyszek Misztela! 🙂

Zbyszek Misztela, Iwona Przybojewska

Ważne!

Postanowiłam część kwoty ze sprzedanych biletów jak i książki, przeznaczyć na fundację „Mam marzenie” -osoby uczestniczące w tym wydarzeniu lub te które zakupią książkę przyczyniaj się do spełnienia marzeń dzieci, które same nie mogą o to zadbać!

Ciekawostka: czy wiesz, że osoba która przyjechała specjalnie na premierę miała na miejsce wydarzenia ponad 1400 km!?

Dziękuję wszystkim za przybycie zarówno z dalekich stron jak i z tych najbliższych!

Jeśli nie masz jeszcze swojego egzemplarza wejdź tu: Odbierz książkę.

Kategorie: BLOG

4 Komentarze

Anna Czepulonis · 04/12/2019 o 20:49

Przecudowny event!

Agnieszka Potocka · 04/12/2019 o 21:27

Co tu dużo pisać – wspaniały wieczór, wszystko na najwyższym poziomie, dużo emocji… A książka się czyta – już samo obcowanie z tym elegancko wydanym egzemplarzem sprawia mi przyjemność, nie mówiąc o zawartości – jest i rzeczowo, i trochę życiowo, i czasem zabawnie… Ta książka to czysta Iwona 🙂

Zbyszek Misztela · 05/12/2019 o 07:56

Dziękuję dziękuję! Iwonka świetnie zrelacjonowałaś całe wydarzenie i gdybym na nim nie był, wiedziałbym wszystko co się wydarzyło 🙂 ale miałem to szczęście i byłem jego częścią 🙂 wszystkim zainteresowanym tematów planowania wesel gorąco Ciebie polecam. Well done.

Daszewska florist design · 05/12/2019 o 09:30

Piękna relacja! Cudowne zdjęcia! Jeszcze raz gratuluję i cieszę się, że mogłam tego dnai być. Tobą Iwonka!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *