Cześć,

Jeśli czytasz tą stronę to bardzo prawdopodobne, że już jesteś lub planujesz być przedsiębiorcą. To cudowne bo właśnie do takich osób kieruję swój przekaz! Nazywam się Iwona Przybojewska i mam totalnego fioła na punkcie biznesów usługowych, obsługi klienta i  efektywności!
Przedsiębiorcy mówią, że usługi są dużo trudniejsze w sprzedaży, natomiast klienci gotowi są korzystać z usług jednak zanim trafią na prawdziwego mistrza w swym fachu czasem mija mnóstwo czasu!  Ja  uważam, że usługi są piękne bo czy nie przypadkiem masz szanse rozwiązywać problemy innych lub spełniać ich marzenia? Myślę, że posiadać zawód, który ma na celu służenie innym, to już wielki życiowy przywilej! W każdym zawodzie można być partaczem, rzemieślnikiem lub mistrzem. Ja przygotuję Cię do mistrzostwa zawodowego!

Iwona Przybojewska
Trener Skutecznych
Biznesów Usługowych

A teraz już tak biznesowo…podobno musi być na każdej stronie „o mnie” ; )

Iwona Przybojewska – Przedsiębiorca, Certyfikowany Trener Biznesu, Inżynier i Pełnomocnik Jakości, Ekspert branży ślubnej. Od 2011 właścicielka prężnie działającej agencji wedding plannerskiej – Event by Ev oraz Pracowni Dekoratorskiej z siedzibą w Gdyni. Pomysłodawca i twórca Akademii Event Business Expert – unikatowego programu dla osób chcących wejść na najwyższy poziom w branży HoReCa. Zarówno w życiu osobistym jak i biznesie zwolenniczka filozofii „win-win”.

Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu z powodzeniem prowadzę biznes oraz świadczę usługi na najwyższym poziomie. Oprócz tego nieustannie się szkolę, korzystając z wiedzy najlepszych trenerów w danej dziedzinie. Mój autorski program szkoleniowy oparty jest na doświadczeniu, wynikach i praktyce. Przetestowałam setki narzędzi wybrałam te, które działają i dziś przekazuje je na swoich szkoleniach!

Od 13 lat jestem związana z branżą eventową. W tym czasie zorganizowałam ponad 250 wydarzeń ślubno-weselnych dla 15 narodowości. Od 8 lat odnoszę sukcesy w branży ślubnej pod własną marką, przyszedł czas kiedy to inne osoby zaczęły prosić mnie o radę i pomoc w ich biznesach. Ja do tego dorosłam, przeszłam odpowiednie przygotowanie – i dziś  w pełni świadomie chcę dzielić się swoimi umiejętnościami i doświadczeniem z innymi osobami, pragnącymi podnieść swoje kompetencje w dziedzinie prowadzenia biznesów usługowych, zarządzania sobą w czasie, zdalnego zarządzania firmą i obsługi klienta na wysokim poziomie!

Często osoby, które zanim przystąpią do szkolenia pytają mnie, co dzieje się za drzwiami sali szkoleniowej? Dla tych osób nagraliśmy specjalne video na jednym z moich treningów:

MOJE MARKI

Jak to wszystko u mnie się zaczęło?

Był 23.06.2005 roku bardzo słoneczny dzień. Wprost po rozdaniu świadectw ja z wydrukowanym CV i książeczką sanepidowską wyruszyłam w poszukiwaniu  swojej pierwszej pracy. Miałam wtedy 16 lat. Nie, nie musiałam pracować. Nie kryje się za tym żadna ciemna historia. Po prostu chciałam pracować, chciałam być niezależna…. jeśli chcesz wiedzieć co było dalej, jaką drogę przeszłam by być w tym miejscu w którym dzisiaj jestem przeczytaj TUTAJ.
Będę szczera.. bardzo mi zależy na tym abyś poznała tą historię dalej. Być może dzięki niej odpowiem Tobie na nurtujące Cię teraz pytania i wątpliwości. Dziękuję.