Szkolenie dla organizatorów wesel – Skuteczny Wedding Planner

W dniach 25-26 listopada 2017 roku w Sopocie odbyło się moje autorskie szkolenie dla organizatorów wesel „Skuteczny Wedding Planner”. Data, którą zapamiętam na bardzo długo! Dlaczego? Ponieważ, przez ostatni rok skrupulatnie się do niego przygotowywałam. I oczywiście nie chodzi tu o wynajęcie sali na szkolenie czy przygotowanie narzędzi technicznych do jego przeprowadzenia. Rozpisywałam plan i zakres szkolenia tak, aby przekazać uczestnikom jak największą wartość merytoryczną. Kilka razy zmieniałam zawartość i kolejność poszczególnych bloków szkoleniowych, by końcowy program pozwalał na wprowadzenie w życie gotowych rozwiązań. Czy sprostałam swojemu założeniu? Przekonaj się!

Bardzo długo zastanawiałam się nad tym, z jakimi problemami ja zmagałam się na początku swojej kariery zawodowej i czego w tamtym czasie chciałam się nauczyć. Odpowiedzi dały mi możliwość przygotowania programu na dwa bardzo intensywne dni szkoleniowe dla osób, które chcą podnieść kompetencje w zakresie organizacji wesel.

Szkolenie nazwałam „Skuteczny Wedding Planner” jednak nie jest ono przeznaczone wyłącznie dla osób, chcących prowadzić swoją agencję ślubną. Hmmm, a może powinnam zmienić jego nazwę na „Skuteczny Organizator”? Uczestnictwo w tym szkoleniu podnosi bowiem kompetencje i daje wiedzę niezbędną do skutecznej pracy wszystkich osób, działających w branży eventowej, ślubnej oraz zajmujących się zarządzaniem i planowaniem wydarzeń w hotelach czy restauracjach (zarówno w działach sprzedaży i działach operacyjnych).

Program szkolenia

Czego możesz zatem spodziewać się pojawiając się na moim szkoleniu? „Skuteczny Wedding Planner” to dwudniowe szkolenie, którego program zaplanowałam następująco:

DZIEŃ PIERWSZY

Tego dnia przeprowadzam uczestników szkolenia krok po kroku przez proces poznawania swoich mocnych stron w kontekście działania w tym zawodzie oraz przez odkrywanie świata branży ślubnej i weselnej. Tego dnia uczymy się organizacji wesela w kontekście zarządzania projektem.

DZIEŃ DRUGI

Zgodnie z opinią uczestniczek pierwszego szkolenia, program tego dnia przydałby się każdemu, kto chce skutecznie działać w biznesie :). Rozmawiamy tu o tajnikach savoir vivre, sprzedaży, zarządzaniu czasem i planowaniu. Poruszane są także tematy spójnego wizerunku firmy. Drugiego dnia też każda z uczestniczek miała możliwość wzięcia udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej, dzięki czemu będzie mogła rozpocząć swoją poważną karierę ze zdjęciem biznesowym – chyba nie muszę wspominać o tym jak ważne jest pierwsze wrażenie? Drugiego dnia również podsumowujemy w czym tkwi sukces skutecznego organizatora.

Przekonaj się, co między innymi po szkoleniu napisały jego uczestniczki:

Szkolenie SKUTECZNY WEDDING PLANNER przeprowadzone przez Iwonę Przybojęwską było trafionym pomysłem. Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie, dużo przekazanej wiedzy, praktyczne wskazówki i rozwiązania mogących pojawić się trudnych sytuacji w pracy wedding plannera. Uważam, że jest to szkolenie, dzięki któremu będę mogła wprowadzić z powodzeniem w życie zdobytą wiedzę. Szkolenie wyróżnia się od innych na rynku, pokazuje jak prowadzić projekt ślubny, jak zarządzać czasem! Wróciłyśmy do domu naładowane energią do działania!

Katarzyna Łabuńska, właścicielka firmy Malawi Decor

Idąc na szkolenie, nie miałam żadnych obaw. Wręcz przeciwnie, byłam przekonana na 100%, iż podjęłam właściwą decyzję co do wyboru firmy organizującej szkolenie. I miałam rację. Zyskałam ogrom wiedzy, ciekawych informacji, kontaktów oraz pomysłów. Największe zaskoczenie to tak zwane „niespodzianki ” – somalier, fotograf. Do plusów mogę zaliczyć również dużo praktycznej wiedzy (nie tylko lanie wody i suche definicje). Na szkoleniu mieliśmy możliwość wziąć udział w ćwiczeniach praktycznych. Szkolenie polecę wszystkim Event Menagerom i osobom z działu sprzedaży.

Elena Dunin-Barkowska, specjalista ds. organizacji bankietów i konferencji w hotelu Scandic

CZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ PO SZKOLENIU?

Atmosfera na szkoleniu jest bardzo kameralna. Wszystkie moje szkolenia odbywają się w małych grupach, ponieważ tylko wtedy mogę pochylić się nad każdym z uczestników.

Przy małej grupie uczestników szkolenie przybiera formę warsztatów, co sprawia, że jest bardziej efektywne! Moim celem i założeniem przy organizacji szkolenia było, by każdy z uczestników wyszedł z jak największą dawką wiedzy, gotowy, by wcielić ją w życie! Atmosfera jest tak przyjazna, że jedna z uczestniczek postanowiła przybyć na szkolenie ze swoją dwumiesięczną córką. Prawdopodobnie Agatka zostanie najmłodszym uczestnikiem w historii szkoleń „Skuteczny Wedding Planner” :).

Tak jak wspominałam, szkolenie ma formę warsztatów, dzięki czemu nie ma mowy o dwudniowym wpatrywaniu się w prelegenta ;). W trakcie warsztatów  wykonywane są zarówno ćwiczenia grupowe, jak i indywidualne. By otrzymać certyfikat jego ukończenia, konieczne jest wykonanie zadania domowego.W swoim życiu uczestniczyłam w wielu szkoleniach, dzięki czemu wiem, że nie ma nic gorszego niż zostawienie uczestnika później samego sobie. Dlatego też tak ważne jest dla mnie, by każdy pracował jeszcze nad zadaniami w domu oraz mógł je skonsultować później na dwugodzinnej konsultacji ze mną. Wszyscy uczestnicy mają też możliwość zadawania pytań oraz wspierania się w specjalnie dla nich utworzonej grupie wsparcia na Facebooku.

Osoby, biorące udział w szkoleniu, mają również możliwość wzięcia udziału w całym programie szkoleniowym Akademii Event Business Expert.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Akademii lub chcesz jako pierwsza otrzymać informację o kolejnych terminach szkoleń, zapisz się koniecznie na listę osób zainteresowanych moimi szkoleniami. Być może dzięki temu będziesz mogła skorzystać z lepszej oferty!


8 komentarzy

Paulina · 10/08/2020 o 17:32

Szkolenie z Iwoną jest rewelacyjne! Już pierwszego dnia otrzymałyśmy ogrom wiedzy, która przyda się każdemu, kto chce pracować w branży ślubnej. Szkolenie nie jest skierowane jedynie do Wedding Plannerów – każdy znajdzie w nim dla siebie wiele przydatnych i praktycznych informacji, np. z zakresu organizacji eventów, dekoracji, formalności etc. Iwona pokazuje konkret i już na wstępie uświadamia, że praca w tej branży to wiele wyrzeczeń i mnóstwo zadań do wykonania. Tu niezbędne jest dobre przygotowanie, i szkolenie Iwony właśnie Ci je daje. Z ręką na sercu polecam!

Oh Wow Organizacja Imprez Okolicznościowych Angelika Pękala · 08/07/2021 o 10:53

Jestem po moim pierwszym szkoleniu i już po nim sądzę że nie będzie moim ostatnio z Iwoną.
Największe wrażenie zrobiło na mnie na szkoleniu to ze nie było to zwykle sztampowe szkolenie i klepanie regułek, A więcej praktycznych zadań i ćwiczeń. Świetnym było też to ze Iwona dała się poznać nie tylko jako szkoleniowiec ale i kobieta biznesu , osoba mocno stapajaca po ziemi , która jest rzeczywista , prawdziwa i normalną w każdym tego słowa znaczeniu – nie zbudowala bariery między ekipą do nauki A sama sobą. Czułam się komfortowo na jej szkoleniu #skutecznyweddingplanner , kolejnym ogromnym zaskoczeniem była dla mnie degustacja jak j samo szkolenie z zakresu podawania rozróżniania i wyboru win , jak również profesjonalną sesja biznesową z fantastyczną Panią fotograf, przy której również czułam się pięknie i silnie , gdzie tego po samej sobie bym się nie spodziewała. Jak widać człowiek uczy się całe życie.
Poleciłabym to szkolenie myślę że nie tylko przyszłym wedding plannerom czy event menagerom ale również przedsiębiorca, którzy zaczynają swoja przygodę z biznesem, szkolenie zawiera wiele uniwersalnych sztuczek i rozwiązań dla każdej z dziedzin, więc myślę że jest w stanie każdy wyłapać coś dla siebie. Dla mnie całe szkolenie i otoczka 10/10 o zdecydowanie poleciłabym je każdemu, komu zależy na osiągnięciu wyrzyn zawodowych i jak najlepszego sukcesu. Ja jestem MEGA MEGA MEGA zadowolona i 3 dni po tym szkoleniu nadal nie mogę przestać się ekscytowac więc mam nadzieję że drogi czytający coś Ci to podpowie 😉 Pozdrawiam A.Pękala

Natalia · 12/07/2021 o 18:23

Byłam na szkoleniu Skuteczny Wedding Planner i bardzo chwalę sobie tę decyzję 🙂 Ze szkolenia wyniosłam masę teoretycznej, ale również praktycznej wiedzy. Podczas szkolenia bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie przygotowana lekcja na temat wina i jego rodzajów, a także grupowe ćwiczenia zmuszające do wyjścia ze swojej strefy komfortu 🙂 Polecam wszystkim, którzy chcą wiązać swoje życie z tym zawodem, lub branżą!

Angelika Kopacz · 14/07/2021 o 14:30

Od dłuższego czasu uczę się od Iwony, do tej pory było to z jej książki, webinarów, czy organizowanych wyzwań. Wiedziałam, że jest najlepsza w tym co robi, dlatego na początku roku podjęłam decyzję, że wezmę udział w całej Akademi Event Business Expert, w której skład wchodzi Skuteczne Wedding/Event Planner. Od szkolenia minęły dwa tygodnie i emocje nieco opadły, a ja wciąż bez mrugnięcia oka powiem, że była to najlepsza inwestycja w siebie i mój przyszły biznes, jaką mogłam poczynić. 
Jedyne czego się obawiałam, to tego, że w ciągu 2 dni nie zdołamy kompleksowo omówić programu szkolenia. Wydawało mi się, że dwa dni to może być mało, ale zaufałam Iwonie i mogę teraz szczerze powiedzieć, że program szkolenia jest ułożony tak, aby spełniać oczekiwania uczestników grupy, w trakcie dostosowywany do tego, czego dana grupa najbardziej oczekuje – dowiedziałam się wszytego po co pojechałam. Nie brakło tak istotnych kwestii jak współpraca z klientem, dużo o ofercie i sprzedaży, a także współpracy z gastronomią w trakcie organizacji eventów (to jedna z rzeczy, którą wyróżnia się szkolenie Iwony spośród innych na rynku – Iwona ma ogromną wiedzę na temat gastronomii i dzieli się ją na szkoleniu). 
Wiele szkoleń na rynku dba o całą otoczkę szkolenia, o to aby były piękne kwiaty na stołach uczestniczek, aby w tle stała suknia ślubna, czy udekorowany stół weselny, zapominając tym samym o tym, co najważniejsze – o dopracowanym programie szkoleniowym, pełnym wiedzy, doświadczenia i nie tylko tego organizacyjnego, ale też biznesowego. Wiem, bo na takim szkoleniu też byłam. 
W trakcie Skutecznego Wedding Plannera zyskałam nie tylko wiedzę, ale też poznałam inne kobiety, które mają podobne marzenia i plany biznesowe – wiem, że jeśli pojawi się w mojej głowie jakieś pytanie, to mam kogo zapytać, ponieważ Iwona i Business by Ev gromadzi społeczność zaangażowanych osób i tworzy grupę ABC Biznesu Ślubnego – tym samym po szkoleniu nie zostaje się na lodzie, ponieważ jest się częścią tej społeczności.
Polecam szkolenie wszystkim, którzy działają lub chcą działać w usługach, nie tylko tych eventowych – to szkolenie, to skarbnica wiedzy o tym, jak radzić sobie w biznesie usługowym 🙂

Justyna Maruszewska-Osuch · 15/07/2021 o 18:50

Postanowiłam zainwestować w szkolenie Skuteczny Wedding Planner prowadzonym przez Iwonę, poniewaz uznałam, że chcę wskoczyć na wyższy poziom organizacji wesel. Uważam, że było warto. Podczas dwudniowego szkolenia dostałam cenne wskazówki do prowadzenia własnej agencji ślubnej, wartościowych tipów i dużego kopa do działania ! Cieszę się, że podjęłam taką decyzję i wzięłam udział w tym szkoleniu, ponieważ jest inne niż te na rynku. Iwona stawia na umiejętności merytoryczne ale również i praktyczne, czego dowodem były odpowiednie ćwiczenia podczas szkolenia. Wybierając się na to szkolenie liczyłam na ogrom wiedzy biznesowej oraz sprzedażowej – nie zawiodłam się 😉
Bardzo polecam to szkolenie jak również Biznes Ślubny na starcie.
Dziękuje Ci Iwona za wsparcie 😉

Justyna Herbaczewska · 27/07/2021 o 17:57

Kiedy pierwszy raz natknęłam się na profil Iwony wiedziałam, że ta kobieta ma w sobie taką energię, że podbije świat, dlatego postanowiłam uczyć się od najlepszych. Jestem uczestniczką „Akademii Event Business Expert” i każde szkolenie to potężna dawka profesjonalnej wiedzy na temat biznesu ślubnego. Od ostatniego szkolenia Skuteczny Wedding Planner minęło trochę czasu, natomiast wracam wspomnieniami do tych cudownych i pełnych emocji 2 dni na sali szkoleniowej. Serdecznie polecam każdej osobie, która nie wie od czego zacząć swój biznes, ale również dla tych którzy chcą iść po więcej. Spotkałam się nie tylko z wiedzą teoretyczną, ale również z praktyczną tj. degustacja wina. Iwona ma świetne podejście do uczestników, czułam się jak na indywidulanym szkoleniu. To nie tylko nauka, ale również spędzanie czasu z uczestnikami, poznawanie się nawzajem. Dodatkowo atutem była sesja biznesowa, która sprawiła, że czułyśmy się na prawdę wyjątkowe. To wspaniały czas, który z pewnością zmienił moje życie zawodowe. Już wiem krok po kroku co mam robić i jak rozwijać swój biznes. Warto poczekać rok czasu na szkolenie Skuteczny Wedding Planner ! Serdecznie polecam i zachęcam do zapisywania się na nową edycję!

Natalia Rybacka · 22/08/2021 o 09:59

Długo szukałam kursu dla Wedding Plannerów, który „zagrałby mi w duszy”. Kiedy trafiłam w internecie na Iwonę, od razu wiedziałam, że TO jest TO: konkrety, spójność, dobrze zbudowana marka osobista, wiedza o biznesie, skuteczne działanie prowadzące do zamierzonych celów. Taką wiedzę chciałam zdobyć na szkoleniu „Skuteczny Wedding Planner” i taką zdobyłam. Jestem przepełniona nowymi pomysłami i zmotywowana do dalszych działań. Myślę, że każdy, kto myśli o zbudowaniu skutecznego biznesu powinien odbyć takie szkolenie. Polecam całym sercem!

Skomentuj Justyna Herbaczewska Anuluj pisanie odpowiedzi

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.