Zanim stwierdzisz, że to nie dla Ciebie przeczytaj do końca!

Na samym początku książki „Wedding Planner na Starcie” piszę o tym, że gdy byłam na etapie wyboru studiów miałam niesamowity mętlik gdy stanęłam w obliczu wyboru swojej drogi zawodowej! Dlaczego? Bo tak bardzo dużo zawodów mnie interesowało! Miałam (i mam kilka pasji) tak samo dla mnie ważnych i bardzo chciałam je połączyć i wykorzystywać w zawodzie! Aż tu nagle odkryłam, że takie wielowątkowe osoby jak ja, mogą doskonale się sprawdzać i realizować w roli Wedding Plannera. Uwielbiam to!

Na swojej drodze poznaję wiele osób, które potwierdzają moją teorię, że praca w branży ślubno-eventowej jest zdecydowanie dla osób ciekawych świata, kreatywnych, lubiących organizować i spotykać nowych ludzi. Ta teoria i obserwacja osób, które chcą złączyć się z tą wyjątkowo ciekawą branżą, zainspirowała mnie do organizacji właśnie tego konkursu!

Oficjalnie wystartował konkurs
Wedding Planner to nie zawód, to styl życia! 

I uwaga w konkursie do wygrania nie tylko nagrody dla Wedding Plannerów!

KIEDY?

Konkurs trwa od 22.04.2020 r. do 6.05.2020 r. do godziny 23:59

Ogłoszenie wyników nastąpi 8.05.2020 r.

Zdobywcy nagród zostaną powiadomieni o wygranej pocztą elektroniczną w przeciągu trzech dni roboczych od zakończenia Konkursu, na adres e-mail wskazany przez nich w trakcie Konkursu, w zgłoszeniu konkursowym.

CO NALEŻY ZROBIĆ?

Zrób zdjęcie, które będzie przedstawiało książkę „Wedding Planner na Starcie” oraz Twoją pasję/styl życia z którym się utożsamiasz. Napisz w opisie co powoduje, że ta branża Cię pociąga i dlaczego walczysz o nagrodę! 

GDZIE?

Umieść zdjęcie na Instagramie (nie, nie na Facebooku 😉 ) i oznacz na nim dwa profile: @iwonaprzybojewska_pl i @eventbyev oraz użyj hasztagu  #WeddingPlannerNaStarcie

Zdjęcie powinno zawierać opis jak poniżej:

@iwonaprzybojewska_pl autorka książki „Wedding Planner na Starcie” wielokrotnie mówi o tym, że biznes ślubno-eventowy to nie zawód, a styl życia! Pozwala łączyć wiele pasji i ról życiowych. Praca w nim jest na tyle inspirująca i ciekawa, jak moja pasja……. Chciałabym/chciałbym dowiedzieć się jeszcze więcej o branży, ponieważ….  
Iwona zorganizowała konkurs, w którym to zdjęcie bierze udział więc trzymaj kciuki!

Na koniec wypełnij ankietę dostępną pod adresem: https://bit.ly/ankieta-do-konkursu-weddingplannernastarcie

Czas na przesyłanie zgłoszeń i publikowanie filmów mija 6.05.2020 r. o godz. 23:59 czasu środkowoeuropejskiego.

Opowiedz o swojej pasji i wygraj fantastyczne nagrody! 

NAGRODY, KTÓRE MOŻESZ WYGRAĆ:

Nagrodami w Konkursie są…..Uwaga!

Miejsce 3 – Konsultacje Biznesowe z Iwoną Przybojewską o wartości 800 zł

  • Dwugodzinne konsultacje na, których będziesz mógł/mogła wybrać dowolny temat do rozmowy i przepracowania. Czy to będzie ustalenie Twojej niszy, czy praca nad spójnością marki, tworzenie procedur, a może będę miała odpowiedzieć na długą listę Twoich specjalnych pytań?

Co ważne, konsultacja może odbyć się online lub offline na terenie Trójmiasta w odstępie dwóch metrów 😉

Miejsce 2 – Szkolenie „Mistrz Zarządzania sobą w Czasie w Trójmieście” o wartości 980 zł

  • To wyjątkowe szkolenie, które pozwoli Ci zapanować nad swoim życiem! Dowiesz się o tym jak wycisnąć z niego jak najwięcej, jak pogodzić życie rodzinne i zawodowe, sporządzimy listę marzeń, a później umiejscowimy wszystko czego pragniesz w kalendarzu! Tak abyś krok po kroku zaczęła/zaczął realizować swoje życie, a nie tylko reagować na to co się przydarza. Planowany termin szkolenia 5.12.2020 r.

Miejsce 1 – „24h z Event by Ev” – hmm…nie znam ceny tej nagrody 😉

  • Zaproszenie na wspólną koordynację ślubu i wesela. Tak, mówię zupełnie poważnie. Chcę dać Ci możliwość poznania naszego świata w rzeczywistości! Poznasz dosłownie kulisy pracy organizatora, koordynatora i pracowni dekoratorskiej, poznasz podwykonawców, procedury i na 24h staniesz się częścią całego zespołu organizacyjnego. Obiecuję też, że tego dnia będziesz paradować w koszulce „Chwilowo jestem zajęta, spełniam marzenia”! (męskie też mamy 🙂 )

Laureat dostanie możliwość wyboru jednego terminu spośród 5 w woj. Pomorskim lub Mazowieckim w okresie 10.2020 – 09.2021

Kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  • Czy przewiduję nagrodę publiczności, za największą reakcję pod zdjęciem?

Hmm.. Kto wie ze mną nigdy do końca nie wiadomo jeśli chodzi o celebrowanie i świętowanie! Jednak walcząc o nagrody 1,2,3, będą brane pod uwagę w szczególności poniższe aspekty.

  • Co będzie brane pod uwagę przy ocenie?

Komisja konkursowa (cały zespół EBE) będzie oceniała opublikowane zdjęcia zarówno pod kątem kreatywności, jakości wykonania, pomysłowości, estetyki i dodanego opisu pod zdjęciem.

Dodatkowo będzie brała pod uwagę spełnienie warunków technicznych, poprawne oznaczenie zdjęcia, użycie hasztagu oraz wypełnienie formularza.

  • Co jeśli nie mam konta na Instagramie?

Należy je założyć 😉

  • Chcę wziąć udział w konkursie, ale nie mam książki!

Pożycz od sąsiadki, koleżanki, szefa lub innej cudownej duszy, która jest w jej posiadaniu. Możesz też wypożyczyć w 16 Bibliotekach Narodowych w całej Polsce, szczegółowa lista Bibliotek: https://www.bn.org.pl

Jeśli chcesz mieć książkę na własność możesz zamówić tu: Książka Wedding Planner na Starcie

  • Czy to jest konkurs tylko dla kobiet?

A kto tak powiedział? Wiesz ile mężczyzn działa w branży ślubno-eventowej!!??

  • Czy można publikować więcej zdjęć niż jedno?

Jeśli masz więcej pasji to oczywiście! Ja bym wrzuciła zdjęcie z podróży, windsurfingu, tańca i gotowania <3 Im więcej opublikujesz zdjęć konkursowych tym większa szansa na wygrana! Jednak tylko jedno zdjęcie, tego samego właściciela może wygrać!

  • No dobra mam książkę, Instagram, czas by zrobić zdjęcie, tylko nie koniecznie jakąś specjalną pasję…

Serio? A pomyśl dobrze…co lubisz robić, co mógłbyś/mogłabyś robić godzinami i nie czuć, że upływa Ci czas? Może jeździsz rowerem, tańczysz, gotujesz, czytasz stosy książek, układasz bukiety, chodzisz na siłownię, malujesz, rysujesz, podróżujesz, dbasz o ogród, robisz zdjęcia, pływasz na desce, tańczysz na rurze, zajmujesz się nauką i kulturą, pasjonujesz się muzyką, sztuką lub obecnie wykonywanym zawodem? Z pasją wychowujesz dzieci, uczysz się medytować, tresujesz psy, śpiewasz, grasz w planszówki, biegasz?

No dobra… ale to ja miałam czytać i oglądać o Waszych pasjach na zdjęciach konkursowych. Ale mam nadzieję, że jesteście zainspirowani!

Bardzo się cieszę na ten projekt i już nie mogę się doczekać Waszych prac! Zatem przeczytaj raz jeszcze co trzeba zrobić, zapoznaj się z regulaminem konkursu i bierz się do działania!

Pozdrawiam,

Iwona


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.