Zanim stwierdzisz, że to nie dla Ciebie przeczytaj do końca!
Na samym początku książki „Wedding Planner na Starcie” piszę o tym, że gdy byłam na etapie wyboru studiów miałam niesamowity mętlik gdy stanęłam w obliczu wyboru swojej drogi zawodowej! Dlaczego? Bo tak bardzo dużo zawodów mnie interesowało! Miałam (i mam kilka pasji) tak samo dla mnie ważnych i bardzo chciałam je połączyć i wykorzystywać w zawodzie! Aż tu nagle odkryłam, że takie wielowątkowe osoby jak ja, mogą doskonale się sprawdzać i realizować w roli Wedding Plannera. Uwielbiam to!
Na swojej drodze poznaję wiele osób, które potwierdzają moją teorię, że praca w branży ślubno-eventowej jest zdecydowanie dla osób ciekawych świata, kreatywnych, lubiących organizować i spotykać nowych ludzi. Ta teoria i obserwacja osób, które chcą złączyć się z tą wyjątkowo ciekawą branżą, zainspirowała mnie do organizacji właśnie tego konkursu!
Oficjalnie wystartował konkurs
Wedding Planner to nie zawód, to styl życia!
I uwaga w konkursie do wygrania nie tylko nagrody dla Wedding Plannerów!
KIEDY?
Konkurs trwa od 22.04.2020 r. do 6.05.2020 r. do godziny 23:59
Ogłoszenie wyników nastąpi 8.05.2020 r.
Zdobywcy nagród zostaną powiadomieni o wygranej pocztą elektroniczną w przeciągu trzech dni roboczych od zakończenia Konkursu, na adres e-mail wskazany przez nich w trakcie Konkursu, w zgłoszeniu konkursowym.
CO NALEŻY ZROBIĆ?
GDZIE?
Umieść zdjęcie na Instagramie (nie, nie na Facebooku 😉 ) i oznacz na nim dwa profile: @iwonaprzybojewska_pl i @eventbyev oraz użyj hasztagu #WeddingPlannerNaStarcie
Zdjęcie powinno zawierać opis jak poniżej:
@iwonaprzybojewska_pl autorka książki „Wedding Planner na Starcie” wielokrotnie mówi o tym, że biznes ślubno-eventowy to nie zawód, a styl życia! Pozwala łączyć wiele pasji i ról życiowych. Praca w nim jest na tyle inspirująca i ciekawa, jak moja pasja……. Chciałabym/chciałbym dowiedzieć się jeszcze więcej o branży, ponieważ….
Iwona zorganizowała konkurs, w którym to zdjęcie bierze udział więc trzymaj kciuki!
Na koniec wypełnij ankietę dostępną pod adresem: https://bit.ly/ankieta-do-konkursu-weddingplannernastarcie
Czas na przesyłanie zgłoszeń i publikowanie filmów mija 6.05.2020 r. o godz. 23:59 czasu środkowoeuropejskiego.
Opowiedz o swojej pasji i wygraj fantastyczne nagrody!
NAGRODY, KTÓRE MOŻESZ WYGRAĆ:
Nagrodami w Konkursie są…..Uwaga!
Miejsce 3 – Konsultacje Biznesowe z Iwoną Przybojewską o wartości 800 zł
- Dwugodzinne konsultacje na, których będziesz mógł/mogła wybrać dowolny temat do rozmowy i przepracowania. Czy to będzie ustalenie Twojej niszy, czy praca nad spójnością marki, tworzenie procedur, a może będę miała odpowiedzieć na długą listę Twoich specjalnych pytań?
Co ważne, konsultacja może odbyć się online lub offline na terenie Trójmiasta w odstępie dwóch metrów 😉
Miejsce 2 – Szkolenie „Mistrz Zarządzania sobą w Czasie w Trójmieście” o wartości 980 zł
- To wyjątkowe szkolenie, które pozwoli Ci zapanować nad swoim życiem!
Dowiesz się o tym jak wycisnąć z niego jak najwięcej, jak pogodzić życie
rodzinne i zawodowe, sporządzimy listę marzeń, a później umiejscowimy wszystko czego
pragniesz w kalendarzu! Tak abyś krok po kroku zaczęła/zaczął realizować swoje
życie, a nie tylko reagować na to co się przydarza. Planowany termin szkolenia
5.12.2020 r.
Miejsce 1 – „24h z Event by Ev” – hmm…nie znam ceny tej nagrody 😉
- Zaproszenie na wspólną koordynację ślubu i wesela. Tak, mówię zupełnie poważnie. Chcę dać Ci możliwość poznania naszego świata w rzeczywistości! Poznasz dosłownie kulisy pracy organizatora, koordynatora i pracowni dekoratorskiej, poznasz podwykonawców, procedury i na 24h staniesz się częścią całego zespołu organizacyjnego. Obiecuję też, że tego dnia będziesz paradować w koszulce „Chwilowo jestem zajęta, spełniam marzenia”! (męskie też mamy 🙂 )
Laureat dostanie możliwość wyboru jednego terminu spośród 5 w woj. Pomorskim lub Mazowieckim w okresie 10.2020 – 09.2021
Kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
- Czy przewiduję nagrodę publiczności, za największą reakcję pod zdjęciem?
Hmm.. Kto wie ze mną nigdy do końca nie wiadomo jeśli chodzi o celebrowanie i świętowanie! Jednak walcząc o nagrody 1,2,3, będą brane pod uwagę w szczególności poniższe aspekty.
- Co będzie brane pod uwagę przy ocenie?
Komisja konkursowa (cały zespół EBE) będzie oceniała opublikowane zdjęcia zarówno pod kątem kreatywności, jakości wykonania, pomysłowości, estetyki i dodanego opisu pod zdjęciem.
Dodatkowo będzie brała pod uwagę spełnienie warunków technicznych, poprawne oznaczenie zdjęcia, użycie hasztagu oraz wypełnienie formularza.
- Co jeśli nie mam konta na Instagramie?
Należy je założyć 😉
- Chcę wziąć udział w konkursie, ale nie mam książki!
Pożycz od sąsiadki, koleżanki, szefa lub innej cudownej duszy, która jest w jej posiadaniu. Możesz też wypożyczyć w 16 Bibliotekach Narodowych w całej Polsce, szczegółowa lista Bibliotek: https://www.bn.org.pl
Jeśli chcesz mieć książkę na własność możesz zamówić tu: Książka Wedding Planner na Starcie
- Czy to jest konkurs tylko dla kobiet?
A kto tak powiedział? Wiesz ile mężczyzn działa w branży ślubno-eventowej!!??
- Czy można publikować więcej zdjęć niż jedno?
Jeśli masz więcej pasji to oczywiście! Ja bym wrzuciła zdjęcie z podróży, windsurfingu, tańca i gotowania <3 Im więcej opublikujesz zdjęć konkursowych tym większa szansa na wygrana! Jednak tylko jedno zdjęcie, tego samego właściciela może wygrać!
- No dobra mam książkę, Instagram, czas by zrobić zdjęcie, tylko nie koniecznie jakąś specjalną pasję…
Serio? A pomyśl dobrze…co lubisz robić, co mógłbyś/mogłabyś robić godzinami i nie czuć, że upływa Ci czas? Może jeździsz rowerem, tańczysz, gotujesz, czytasz stosy książek, układasz bukiety, chodzisz na siłownię, malujesz, rysujesz, podróżujesz, dbasz o ogród, robisz zdjęcia, pływasz na desce, tańczysz na rurze, zajmujesz się nauką i kulturą, pasjonujesz się muzyką, sztuką lub obecnie wykonywanym zawodem? Z pasją wychowujesz dzieci, uczysz się medytować, tresujesz psy, śpiewasz, grasz w planszówki, biegasz?
No dobra… ale to ja miałam czytać i oglądać o Waszych pasjach na zdjęciach konkursowych. Ale mam nadzieję, że jesteście zainspirowani!
Bardzo się cieszę na ten projekt i już nie mogę się doczekać Waszych prac! Zatem przeczytaj raz jeszcze co trzeba zrobić, zapoznaj się z regulaminem konkursu i bierz się do działania!
Pozdrawiam,
Iwona
0 komentarzy